Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Warszawska MRM Worldwide otwiera dział "Center of Excellence"

Polski oddział MRM Worldwide został uznany za najszybciej rozwijający się zespół grupy w Europie. W związku z tym w ramach agencji utworzono dział "Center of Excellence" czyli centrum dostarczania rozwiązań interaktywnych, realizujące projekty we współpracy z innymi biurami MRM w całej Europie.

Dział, którym zarządza Dino Metaxas, realizuje projekty ze wszystkich obszarów marketingu interaktywnego, w szczególności skupia się na analizie i badaniach potrzeb użytkowników, projektowaniu szablonów architektury informacji oraz projektowaniu i produkcji rozwiązań technologicznych.

- Wiedza i doświadczenie pozwoliły nam stać się europejskim centrum dostarczania rozwiązań dla klientów MRM Worldwide w innych krajach- mówi Dino Metaxas. - Nie bez znaczenia są także niższe niż w innych krajach Unii Europejskiej koszty pracy. Ale trzeba pamiętać, że gdyby nasi specjaliści nie dysponowali odpowiednią wiedzą i doświadczeniem nie powierzono by nam projektów z całej Europy- dodaje Dino Metaxas.

Pracownicy "Center of Excellence" współpracują z grupą McCann Worldgroup i zewnętrznymi centrami koordynacyjnymi w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku i Hong Kongu.