W polskim internecie jest więcej kobiet!

Według grudniowych wyników badania Megapanel, które dane o strukturze demograficznej czerpie z badania Net Track Millward Brown SMG/KRC, internautek jest w Polsce więcej niż internautów o około 10 tysięcy. U zarania internetu było to nie do pomyślenia.

Kobiety stanowią 50,05%, zaś mężczyźni 49,95% populacji wszystkich polskich internautów, liczącej 9 554 000 użytkowników (według badania Net Track).

Kobiety dokonują o prawie 490 mln odsłon mniej miesięcznie, jednak gdy chodzi o liczby odsłon rzędu kilku miliardów, nie jest to duża różnica.

Średnio na kobietę przypada miesięcznie około 1390 odsłon, podczas gdy na mężczyznę prawie 1500.

Kobieta spędza w internecie nieco ponad godzinę mniej niż mężczyźni - średnio 22 godziny i 56 minut, podczas gdy mężczyzna 24 godziny i 9 minut.

W polskim internecie jest więcej kobiet!