Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

W 2007 r. mieliśmy 12,5 mln internautów

W zeszłym roku 41,5% Polaków powyżej 15 roku życia korzystało z internetu. To w przeliczeniu na populację 12,52 mln osób, wynika z danych firmy SMG/KRC, która przedstawiła podsumowanie wyników badania NetTrack za 2007 r.

Wśród internautów nadal minimalnie więcej jest mężczyzn (51%) niż kobiet (49%).

Największą grupę internautów stanowią ludzie młodzi w wieku 15-24 lata (37%) i 25-39 lat (33%). 27% internuatów ma od 40 do 59 lat, 3 % - lat 60 i więcej.

Największa grupa internautów może pochwalić się wykształceniem średnim (42%) i wyższym (26%). Osoby o wykształceniu zasadniczym zawodowym stanowią 12%, a podstawowym - 20%.

Aż 51,8% internautów korzysta z sieci dłużej niż 3 lata, a 30,6% od roku do trzech lat.

W 2007 r. mieliśmy 12,5 mln internautów

Najwięcej osób korzysta z internetu w domu (80,8%). W pracy używanie sieci deklaruje 26,4% ankietowanych, a w szkole/na uczelni - 12,6%.

72,2% ankietowanych deklaruje, że ma stałe łącze. Z modemu korzysta zaledwie 3,7% badanych.

W 2007 r. mieliśmy 12,5 mln internautów

Marką, którą nazwę spontanicznie internauci wymieniają najczęściej jest Onet (58,5% wskazań), który idzie "łeb w łeb" z Google (58,3%). Jednak przy pytaniu "Którą stronę odwiedziłeś w ciągu ostatniego miesiąca?" "Google" wskazało aż 84,4% ankietowanych, a Onet był na trzecim miejscu z 61,7% wskazań. Drugie miejsce przypadło Allegro (63,1%).

W 2007 r. mieliśmy 12,5 mln internautów

Badanie ankietowe było przeprowadzane w 2007 r. w czterech falach i objęło łącznie 19 tys. 398 osób.