Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

VeriSign na rynku antyspamowym

Firma VeriSign rozszerzyła swój zestaw usług bezpieczenstwa o ochronę poczty elektronicznej. Używając opracowań własnych oraz technologii innych dostawców, firma zamierza działać na dość zatłoczonym rynku produktów antyspamowych.

VeriSign Messaging Security Service ma uzupełnić własne filtry oparte na białych i czarnych listach o koło 20 tys. filtrów heurystycznych firmy Frontbrige Technologies, jak również oprogramowanie antywirusowe firm Sophos, Symantec i Trend Micro.

Chociaż na tym rynku działa cała rzesza firm antyspamowych, VeriSign zamierza zdobyć rynek oferując zewnętrzne usługi antyspamowe. Na tym polu zamierza konkurować z takimi firmami, jak Postini, Message Labs czy MX Logic.

Firma zakłada, że może osiągnąć 92 do 95 proc. efektywności i jedynie jedno fałszywe rozpoznanie na milion przesyłek pocztowych.

VeriSign zamierza także rozszerzyć swoje usługi zarządzania w kierunku zapewnienia klientom korporacyjnym usługi „anty-phishing”. Skanując tzw. „phishing spam” (spam ze sfałszowanymi adresami nadawców) pod kątem słów kluczowych i kontrolując rejestracje domen, firma ma nadzieję na identyfikację nowych ataków tego typu i powstrzymanie ich w ciągu godziny lub mniej.