Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Użytkownik Twittera nadaje nawet z łazienki

Samochód, kino a nawet łazienka to miejsca, które idealnie nadają się do wysyłania wiadomości z Twittera.

Zachowania użytkowników Twittera wzięła pod lupę firma badawcza Crowd Science. Z przeprowadzonej we wrześniu analizy wynika, że 11 proc. badanych przynajmniej raz w ciągu ostatnich 30 dni korzystało z Twittera podczas prowadzenia samochodu. To przeszło dwa razy więcej niż w przypadku użytkowników innych serwisów społecznościowych (5 proc. według Crowd Science).

Także więcej użytkowników Twittera (17 proc.) aktualizuje swój status z łazienki, wobec 12 proc. użytkowników innych sieci społecznościowych. Inne miejsca, w których dobrze korzysta się z Twittera, to restauracje (31 proc. badanych) a także teatr i kino - i to w czasie przedstawień bądź filmów.

"Twitter jest większym fenomenem mobilnych mediów, niż inne sieci społecznościowe, toteż uzyskane wyniki raczej nie są zbytnio zaskakujące" - powiedział John Martin z Crowd Science.

Badanie pokazało, że 17 proc. użytkowników Twittera używa go niechętnie, jednak obawia się, że rezygnacja z korzystania z tego serwisu mikroblogowego negatywnie wpłynie na ich pozycję w sieciach społecznościowych. Aż 22 proc. badanych żałuje później tego, co w nich umieściło. 23 proc. respondentów przyznało, że poświęca zbyt dużo czasu na korzystanie z tychże sieci, natomiast dla niewielkiego odsetka (16 proc.) aktywność online jest przyczyną zaniedbywania ważnych spraw.