Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

USA: wzrost wydatków na reklamę o 25%

Pierwsza połowa roku upłynęła w Stanach Zjednoczonych pod znakiem wyraźnego wzrostu rynku e-reklamy - wskazuje raport TNS Media Intelligence/CMR. Co ciekawe, dynamika wzrostu wydatków reklamowych jest największa w branży internetowej.

Z raportu TNS Media Intelligence/CMR wynika, że wskaźnik wzrostu wydatków na e-reklamę w I półroczu br. wyniósł 25,9% w porównaniu z analogicznym okresem roku minionego. Dla porównania w telewizji kablowej wskaźnik ten utrzymał się na poziomie 18,2%, a w krajowych gazetach - 10,8%.

Ogółem w pierwszym półroczu br. w USA na reklamę wydano 67,6 mld USD. Na promocję internetową przeznaczono w tym okresie 3,6 mld USD.

Jak wskazuje TNS Media Intelligence/CMR, rynek e-reklamy w dużym stopniu napędzała w minionym półroczu kampania prezydencka. Na internetową promocję polityków wydano 398 mln USD. Firma badawcza szacuje, że do końca roku wydatki te stanowić będą ok.1,5 mld USD.