USA: wyszukiwarka Bing coraz popularniejsza

Nowa wyszukiwarka Microsoftu, Bing.com, zwiększyła swój udział na rynku Stanów Zjednoczonych - wynika z najnowszego badania firmy StatCounter.

W lipcu udział wyszukiwarki Bing na rynku amerykańskim wyniósł 9,41%. Oznacza to, że w porównaniu do czerwca, produkt Microsoftu zanotował wzrost o ponad 1 punkt procentowy (poprzedni wynik - 8,23%).

Do konkurencji - Google i Yahoo! - należało natomiast (odpowiednio) 77,54% (nieznaczny spadek z poziomu 78,48%) i 10,95% (nieznaczny spadek z poziomu 11,04%) rynku.

Warto dodać, że o ile w Stanach Zjednoczonych tandem Bing+Yahoo! (firmy zawarły kilka dni temu 10-letni kontrakt) zgarnął 20,36% rynku, o tyle globalnie osiągnął on wynik znacznie niższy - 8,77% (Google - 89,23%).