Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

USA: wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 23,6%

Zgodnie z najnowszym raportem firmy badawczej Nielsen łączne wydatki na reklamę w USA w pierwszej połowie br. spadły o 0,5% w stosunku do tego samego okresu poprzedniego roku. Wartość amerykańskiego rynku reklamy internetowej wzrosła jednak o 23,6%.

Raport potwierdza to, co inne firmy badawcze prognozowały wcześniej. Łączne wydatki na reklamę w USA spadają, a cierpią na tym głównie tradycyjne media.

W pierwszej połowie roku lokalne i krajowe dzienniki oraz magazyny branżowe odnotowały spadek przychodów ze sprzedaży powierzchni reklamowej rzędu 5-8%. Mniejsze przychody z reklam odnotowała też większość stacji telewizyjnych (0,3-4,6%).

Mimo spadku łącznych wydatków reklamowych, w dalszym ciągu w USA dynamicznie rosną wydatki na reklamę w internecie (23,6%), krajowych czasopismach (8,4%) i na outdoor (5,1%).

Źródło: MediaPost