Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Trzeci europejski oddział V2Media

Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział firmy

Nowy rumuński oddział sieci emituje reklamy video na 120 witrynach, m.in. serwisie informacyjnym Hotnews.ro, stronie IT - Softpedia.com czy największym w Rumunii portalu parentingowym - Desprecopii.com.

"Blisko 10 milionów rumuńskich internautów spędza w sieci coraz więcej czasu i coraz chętniej ogląda w niej materiały video. W video tkwi ogromny, nadal niewykorzystany przez lokalny rynek potencjał" - mówi Aurora Enghis kierująca V2Media w Rumunii.

Na rumuńskim rynku V2Media oferuje przede wszystkim swoje flagowe formy reklamowe, czyli Vstitial i Vstitial Expand.

"W niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić sieć o zasięgu w całej Europie Środkowo- Wschodniej" - mówi Marcin Olszewski kierujący V2Media Polska.

Trzeci europejski oddział V2Media

V2Media Rumunia launch party

Pierwszy oddział sieci V2Media rozpoczął działalność we wrześniu ub.r. w Polsce. Kolejnym było biuro moskiewskie otworzone w marcu 2009. Klientami V2Media są m.in. General Motors, Adidas czy Skoda. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię emisji i raportowania kampanii firmy BBelements.

Trzeci europejski oddział V2Media

Hotnews.ro

V2Media stanowi część międzynarodowej Grupy ARBOinteractive.