Trójwymiarowe reklamy przed Avatarem

Na potrzeby kampanii wizerunkowej Cyfry+ zrealizowano trójwymiarową reklamę, która będzie wyświetlana w kinach przed filmem Jamesa Camerona "Avatar".

Półminutowy spot reklamowy jest elementem kampanii wizerunkowej Cyfry+. Został zrealizowany w technice stereoskopowej. Adresatami kampanii są obecni abonenci platformy cyfrowej oraz jej potencjalni klienci.

Trójwymiarowa wersja reklamy będzie wyświetlana w kinach od 25 grudnia, przed projekcją filmu Jamesa Camerona "Avatar" w kinach sieci Cinema City, Silver Screen i Multikino. Abonenci platformy mogą ją oglądać już od listopada w jednym z kanałów: Canal+ Cyfrowy: Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, ale kino!, MiniMini, ZigZap, Hyper, Planete, Kuchnia.tv i Domo.

Reklamę przygotowano w trzech wersjach, różniących się zakończeniem.

Animację, która została wykorzystana w spocie przygotowano w studiu poprodukcyjnym Platige Image, które wcześniej współpracowało z Cyfrą +, tworząc dla niej m.in. serial "Niezły kanał". Christian Gierycz, który napisał scenariusz spotu, jest też jego reżyserem.