Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Tom Shin: Z Yahoo do Digg

Tom Shin będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju sprzedaży reklamy w Digg.com oraz za budowanie relacji z innymi firmami, w tym z Microsoft. W swojej wcześniejszej pracy Shin zajmował się działaniami marketingowymi My Yahoo i Messenger. Przyczynił się on do wzrostu przychodów Yahoo Mail's z 20 mln dolarów do 300 milionów dolarów.

W zeszłym tygodniu spółka Digg ogłosiła, że planuje przyjąć nowych pracowników, którzy będą zajmować się sprzedażą reklamy. Tom Shin z nową załogą będzie odpowiadał za podniesienie zysków firmy i dalszy jej rozwój.

Jay Adelson - dyrektor generalny Digg - potwierdził również, że współpraca z Microsoft w zakresie sprzedaży reklamy standardowej będzie nadal kontynuowana.

Jay Adelson zapowiedział uruchomienie nowych programów reklamowych, które najprawdopodobniej będą działać na podobnych zasadach jak Google AdWords.

Firma nie podała jeszcze szczegółów związanych z programem. Wiadomo jednak, że boks reklamowy będzie można oceniać tak jak inne linki, który znajduje się w serwisie.

Źródło: cnet.com