TP S.A. odpowiada na zarzuty

Kilka dni temu opublikowaliśmy informacje o wprowadzeniu przez Telekomunikację Polską zestawów do samoinstalacji usługi Neostrada. Tekst sprowokował ostre reakcje wielu naszych czytelników - w komentarzach do niego oraz w listach do autora wielu z Was zwracało uwagę na zbyt wysokie, waszym zdaniem, ceny tej usługi. O ustosunkowanie się do tych zarzutów poprosiliśmy TP S.A.

Poniżej publikujemy pełny tekst odpowiedzi, jaką w tej sprawie uzyskaliśmy z Biura Prasowego Telekomunikacji Polskiej S.A.:

"W najbliższym czasie będziemy się koncentrować przede wszystkim na zwiększaniu dostępności usługi i upraszczaniu procedury jej zamawiania i obsługi. Zależy nam na tym, aby szerokopasmowy dostęp do Internetu był rzeczywiście dostępny w całym kraju, przystępny cenowo oraz prosty i wygodny w obsłudze. Dlatego wprowadziliśmy możliwość samodzielnego instalowania Neostrady - tym samym obniżyliśmy koszt instalacji o ponad połowę! (399 zł zamiast 854,93 zł) Od 1 czerwca zaproponowaliśmy również niższy abonament (199 zł brutto). Będziemy nadal uatrakcyjniać ofertę Neostrady Plus o usługi dodane, upraszczać procedurę jej zakupu, a przede wszystkim zwiększać jej jakość. Dostęp szerokopasmowy do Internetu to jeden z obszarów, w które TP najwięcej inwestuje.

Planujemy, że do końca bieżącego roku z Neostrady będzie korzystać około 250 000 Klientów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zainwestowaliśmy w Neostradę ponad 300 milionów złotych i z pewnością w najbliższych 18 miesiącach Neostrada będzie jednym z produktów, na który będziemy przeznaczać najwięcej środków."

Tekst, o którym mowa na początku niniejszej informacji, znaleźć można tutaj:

http://www.idg.pl/news/news.asp?id=56113