TOP witryny w lipcu

Witryny zdrowia

Początek wakacji nie spowodował zmian w rankingu witryn poświęconych zagadnieniom ochrony zdrowia. Zestawienie obejmuje pięć serwisów medycznych stanowiących vademeca na temat problemów zdrowotnych i sposobów radzenia sobie z nimi.

Najwięcej użytkowników (real users) - ponad 150 tys. - odwiedziło serwis mediweb.pl. Na drugim miejscu znalazł się serwis medyczny resmedica.pl, a kolejną pozycję zajmuje zdrowie.med.pl.

TOP witryny w lipcu

TOP 20 - Zdrowie - Witryny o największej liczbie użytkowników (real users)

Wielcy zasięgowcy

W zestawieniu tzw. produktów zasięgowych, komunikatorów i serwisów nieuwzględnionych we wcześniej wymienionych kategoriach w rankingu lipcowym, rekordową liczbę internautów zgromadziła sieć MAXreach - blisko 5 mln użytkowników (real users). Drugie miejsce należy do produktu GRPnet z ponad 4 mln użytkowników (real users). Na trzecim znalazł się system aliasów na strony WWW prv.pl z wynikiem blisko 3 mln użytkowników (real users). Pozycje trzech wymienionych produktów w rankingu pozostały niezmienne w stosunku do miesiąca poprzedniego.

W zestawieniu pojawiła się nowość: miejsce dziesiąte zajmuje bajo.pl - serwis adresowany do młodzieży, dostarczający młodym internautom informacje, rozrywkę oraz usługi internetowe. W lipcu z tej oferty skorzystało ponad 34 tys. użytkowników (real users).

TOP witryny w lipcu

Produkty zasięgowe, komunikatory i inne serwisy - Witryny o największej liczbie użytkowników (real users)

<hr size="1" noshade>Badanie gemiusAudience prowadzone jest przez firmę badawczą Gemius SA. W jego ramach analizowany jest potencjał reklamowy ponad pięciuset serwisów internetowych zrzeszonych w sieciach reklamowych: Ad.net, AdClick, ARBOmedia, IDMnet i Qnet oraz serwisów włączonych do badania niezależnie. Badanie gemiusAudience dostarcza informacji o wskaźnikach oglądalności witryn oraz charakterystyce profili demograficzno-społecznych internautów odwiedzających te witryny. Badaniu podlegają nie tylko serwisy internetowe, lecz możliwa jest analiza także innych nośników reklamy internetowej, takich jak produkty zasięgowe i komunikatory internetowe.Badanie gemiusAudience powstało w konsekwencji rozwoju badania Prawdziwy Profil realizowanego od grudnia 2002 r. (pierwsze wyniki zostały udostępnione w styczniu 2003 r.).Badanie ma charakter ciągły, a jego wyniki dostarczane są w cyklach miesięcznych. Wyniki gemiusAudience wspierają pracę brokerów, domów mediowych i innych podmiotów zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych oraz zakupem powierzchni reklamowej w internecie.

Ranking czerwcowy

http://www.internetstandard.pl/artykuly/43660.html

Ranking majowy:

http://www.internetstandard.pl/artykuly/43159.html

Ranking kwietniowy:

http://www.internetstandard.pl/artykuly/42317.html

Ranking marcowy:

http://www.internetstandard.pl/artykuly/41938.html

Ranking lutowy:

http://www.internetstandard.pl/artykuly/41031.html

Ranking styczniowy:

http://www.internetstandard.pl/artykuly/40253.html

Ranking z 11 miesięcy 2003 roku:

http://www.internetstandard.com.pl/artykuly/38397.html