Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

TNS zamyka szacunki wydatków na reklamę za 2004 rok

TNS Media Intelligence podsumowało wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych w 2004 roku. Raport potwierdza, że to właśnie internet jest medium, którego przychody z reklamy rosną najszybciej. O 21,4% w stosunku do 2003 roku.

Rynek reklam przeżywa dobry okres. Dla wszystkich mediów wzrost przychodów z reklamy wzrósł o prawie 10%. W sumie na reklamę wydano 141,1 mld USD, w tym na internet 7 mld 441 mln USD.

Wciąż najwięcej pieniędzy trafia do dzienników lokalnych i telewizji, jednak widać, że udział internetu w reklamowym torcie wciąż wzrasta. Obok internetu podobny wzrost odnotowała tylko reklama zewnętrzna - 20,1% w stosunku do 2003 roku.

Najwięcej na reklamę wydała firma Procter&Gamble - aż 2 mld 915 mln USD. Niewiele mniej przeznaczyła na ten cel korporacja General Motors - 2 mld 8002 mln USD. Trzecim pod względem wielkości budżetu reklamowego okazał się Time Warner - 2 mld 62 mln. W 2004 roku najbardziej wzrosły wydatki na reklamę firmy Verizon Communications - o 27,1% w porównaniu do 2003 roku.

Pełny raport TNS Media Intelligence

Więcej o globalnych wydatkach na reklamę w internecie