TEQUILA dla Lipton

Marka Lipton i agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska, przygotowały interaktywną loterię pod hasłem "Lipton. Przejdź na żółtą stronę nagród".

Na potrzeby loterii, agencja TEQUILA przygotowała w formie filmów video (www.lykinspiracji.pl) historię losów Basi, "liptonowej" bohaterki, która na swej drodze staje przed różnymi dylematami.

Dziewczynie towarzyszy kubek herbaty Lipton, a w dokonywaniu codziennych wyborów pomagają jej internauci, którzy decydują o dalszej części historii. - "Dzięki temu konsument ma poczucie, że wiele od niego zależy, a ciekawość 'co będzie dalej' zachęca go do dalszego uczestnictwa w loterii" - mówi Maja Marciszewska - przedstawiciel marki Lipton. - "Konsument utożsamia się z Basią, co pozwala nam na silniejsze związanie go z marką."

Śledząc losy bohaterki, w miarę rozwoju sytuacji, konsumenci mają możliwość wygrania wielu nagród związanych z życiem codziennym Basi.

Agencja TEQUILA jest autorem koncepcji i kreacji. Produkcją strony internetowej i kampanii w internecie zajęła się agencja Tribal DDB, media wykupił dom mediowy Media Direction OMD.

TEQUILA dla Lipton