Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Szybko, ale wolniej. Wzrost wydatków na reklamę internetową w USA

Pojawiły się najnowsze prognozy TNS dotyczące wzrostu wydatków na reklamę internetowa dla Stanów Zjednoczonych. Są znacząco różne od oszacowań Jacka Mayersa. Wzrost ma wynieść nie 30% lecz 11%. Różnica bierze się m.in. stąd, że TNS nie bierze pod uwagę wydatków na płatne odnośniki przy wynikach wyszukiwania, których udział w rynku reklam online, według niektórych szacunków, może wynosić aż 40%.

Całkowite wydatki na reklamę mają wzrosnąć w tym roku o 5,1% według TNS Media Intelligence/CMR. Dla samego internetu mowa jest o 11% wzroście. W ubiegłym roku prognozy tego instytutu mówiły o 21% wzroście wydatków na reklamy online.

Dokładne dane TNS za ubiegły rok będą znane w ciągu miesiąca.

Według przedstawicieli TNS, daje się zauważyć nową tendencję wśród reklamodawców - zamiast wydawać dużo na jedno medium reklamowe, marketerzy wydają mniej na kilka.

Według ostatnich prognoz eMarketera wzrost wydatków na reklamę zmniejszy się z 31% w 2004 roku do około 21% w bieżącym. Do 2009 wzrost ma być już jednocyfrowy.

Więcej o prozgozach wydatków na reklamy online dla świata.

Prognozy dla Polski.