Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Szukają z Yahoo!

Internauci najchętniej korzystali w lutym z wyszukiwarki serwisu Yahoo! – wynika z raportu opublikowanego przez Nielsen//NetRatings. Skorzystało z niej w tym czasie ponad 35 mln. osób.

Drugie miejsce, według analityków, zajęła wyszukiwarka portalu MSN (32 mln.), trzecie – Google.com (25 mln.), czwarte AOL (24 mln.), zaś czwarte serwis Ask Jeeves (11 mln. internautów skorzystało z tego serwisu).

Zdaniem ekspertów, ten wynik oznacza, że internauci zaczynają powoli godzić z powszechnie potępianym jeszcze niedawno zjawiskiem tzw. płatnych wyników wyszukiwania (umożliwia ona reklamodawcom "wykupienie" sobie wysokiego miejsca na liście wyników). Praktyki takie stosują już m.in. Yahoo! oraz Ask Jeeves – jednak wysokie pozycje obydwu firm na liście Nielsen//NetRatings pozwalają sądzić, że internautom nie przeszkadza modyfikowanie wyników wyszukiwania.