"Szeptacze" w AdAction

AdAction poszerza zakres swoich usług o marketing szeptany. Działania te będą stanowić wsparcie dla akcji marketingowych prowadzonych w grach i z wykorzystaniem gier.

"Nasi funsetterzy będą inicjować i prowadzić rozmowy, tak, aby jeszcze lepiej wypromować w świadomości internautów istnienie danego produktu, miejsca w sieci czy wydarzenia" - mówi Jacek Jankowski, dyrektor zarządzający AdAction.

AdAction specjalizuje się w akcjach marketingowych z wykorzystaniem gier, ale działania bazujące na marketingu szeptanym nie będą ograniczały się do ścisłej grupy graczy. - "Nie będziemy wywoływać sztucznego szumu, ani spamować, bo takie działania zamiast pomóc marce tylko jej szkodzą. Chcemy wzbudzić zainteresowanie większej grupy internautów a zarazem poznać ich opinię o danym produkcie czy usłudze. Na tym będą się koncentrować nasi "szeptacze" - dodaje Magdalena Szczechowicz, Product Manager odpowiedzialna za usługę w AdAction.