Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Szef LinkedIn: Nie mamy czasu na Google+

Jeff Weiner, CEO serwisu LinkedIn powiedział, że nie wierzy w sukces Google+, gdyż media społecznościowe zajmują nam już dzisiaj zbyt dużo czasu. Czy Google+ przegra walkę o nasz wolny czas z rządzącymi obecnie serwisami społecznościowymi?

Szef LinkedIn: Nie mamy czasu na Google+

Google

Google+ - nie mam na to czasu...

Szef serwisu Linkedin uważa, że Google+ nie zdobędzie takiej pozycji, jaką mają dzisiaj Facebook, Twitter i LinkedIn, ponieważ "nikt nie ma już wolnego czasu". Rynek jest nasycony.

Google+ czyli jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego?

Weiner uważa, że każdy serwis spełnia obecnie jakąś ważną funkcję - Facebook służy do komunikacji z rodziną i przyjaciółmi, Twitter jest do wysyłania krótkich wiadomości, a LinkedIn służy nam do celów zawodowych. Ne ma już miejsca na inną sieć społecznościową.

- Nie mam na to czasu - powiedział o Google+ Weiner.

Czemu Facebook obawia się Google+?

Jeżeli Google+ nie ma szans na popularność, to dlaczego szefowie Facebooka spędzają ostatnio czas na wymyślaniu, w jaki sposób usuwać reklamy Google+ i jak uniemożliwić swoi użytkownikom możliwość importu swoich kontaktów na Google+?

Komentarz - czy LinkedIn obawia się Google+?

Weiner trochę przesadza. LinkedInowi jeszcze daleko do sukcesu Facebooka, który osiągnął sukces na całym świecie np. w Polsce jest mało znany - gdzie mu tam do popularności Facebooka czy nawet Twittera. Weiner albo źle ocenia sytuację albo po prostu sam obawia się sukcesu Google+, gdyż może on zaszkodzić serwisowi LinkedIn.

Wydaje się, że Google+ ze swoim potencjałem (Google właśnie osiągnęło rekordowe przychody) ma duże szanse na zdobycie popularności jako medium społecznościowe i będzie godnym przeciwnikiem dla innych serwisów społecznościowych. Facebook ostro się broni, LinkedIn na razie bagatelizuje sprawę. Kto ma rację?