Super-Pharm z serialem na Facebooka

Agencja Digital One przygotowała pilotażowy serial online dla Super-Pharm. Jest to najprawdopodobniej pierwszy polski serial przygotowany specjalnie do emisji na Facebooku.

Na Facebooku obejrzeć można serial online przygotowany przez Digital One na potrzeby sieci Super-Pharm. Projekt ma charakter pilotażowy, potrwa do połowy stycznia 2011 r.

W ramach akcji, w profilu Super-Pharm na Facebooku wyemitowane zostaną 4 odcinki serialu, każdy poświęcony innemu zagadnieniu z obszaru zdrowia i urody (makijaż, niedoskonałości skóry i zmarszczki, przesuszone włosy itp.).

W każdym z epizodów bohaterka serialu, Karolina, udaje się po poradę do wyspecjalizowanego w danej dziedzinie salonu (fryzjer, kosmetyczka itp.) rozmawia z ekspertem i poddaje się jego zabiegom. Następnie udaje się do salonu Super-Pharm, gdzie o tym samym zagadnieniu rozmawia z konsultantką tej firmy - od niej uzyskuje informacje o komplementarnych produktach kosmetycznych, które pozwalają wydłużyć efekt profesjonalnych zabiegów oraz kontynuować odpowiednią opiekę nad swoim ciałem już w domu.

- Przygotowaliśmy ciekawy naszym zdaniem format webisodes - serii krótkich poradnikowych filmów online i zależało nam na tym, by znaleźć partnera do tego projektu, który zapewni mu dużą "neutralność". I znaleźliśmy w tej sprawie wspólny język z Super-Pharm. Oczywiście przygotowane epizody kwalifikują się do kategorii "branded content", ale promują wiele różnych brandów - mówi Olgierd Cygan, CEO/Managing Partner w Digital One.

Digital One przygotowała całościową koncepcję projektu oraz wyprodukowała serial, włączyła się także w prowadzenie komunikacji z konsumentkami poprzez profil Super-Pharm na Facebooku. Agencja przygotowała również kampanię reklamową, która będzie budować zasięg serialu na Facebooku, ma też na celu przyciągnięcie do profilu nowych fanek.