Startuje Grosso.pl od Interii

Ruszyło Grosso.pl- społecznościowy serwis e-commerce przygotowany przez Interia.pl. Dzięki odpowiednim funkcjonalnościom, platforma umożliwia każdemu użytkownikowi prowadzenie handlu w internecie.

Podstawowe mechanizmy w nowym serwisie Interii to m.in. polecanie użytkowników (cross-vendor navigation) oraz budowanie ich wiarygodności poprzez system ocen i komentarzy (reputation management).

Po zarejestrowaniu się użytkownik otrzymuje dostęp do narzędzi sklepowych takich jak panel do edycji produktów, sposobów wysyłki czy obsługi zamówień. Jak zapowiadają przedstawiciele Interii, wkrótce ma ruszyć system płatności on-line, recenzje produktów oraz szersze możliwości tworzenia sklepów.

- Mamy ambicje aby ten projekt stał się wiodącym miejscem do prowadzenia wymiany handlowej w polskim Internecie. Liczymy, że Grosso stanie się również dla Interia.pl źródłem dodatkowych przychodów- mówi Grzegorz Błażewicz, prezes Interia.pl.

Do końca października 2007 korzystanie z serwisu jest bezpłatne.

Startuje Grosso.pl od Interii

- Dynamiczny rozwój rynku e-commerce sprawił, że szukaliśmy rozwiązań, które byłyby rewolucyjne na naszym rynku. Społecznościowy charakter Grosso idealnie wpisuje serwis w najnowsze światowe trendy, wyznaczając dalszą drogę rozwoju dla rynku e-commerce w Polsce- mówi Łukasz Regulski, menedżer projektu Grosso.pl.

W lipcu 2007 do wspólnego projektu społecznościowego eCommerce, czyli tzw. social shopping, przystąpiły MySpace i eBay.

Wojciech Kyciak, konsultant i autor bloga e-commerce.blox.pl

Grosso.pl doskonale dopasowuje się do strategii Interii - nowoczesnego portalu uruchamiającego kolejne serwisy Web 2.0. Póki co, to taki model sprzedaży jest - moim zdaniem - znacznie mniej atrakcyjny od sprzedaży na aukcjach. Kiedy jednak Grosso.pl zbuduje wokół siebie odpowiednio dużą społeczność, pojawią się rekomendacje, recenzje produktów i może okazać się, że przyjmie się na naszym rynku. Podstawowe pytanie - czy uda się go zbudować polegając tylko na drobnych sprzedawcach, bez wsparcia ze strony e-sklepów?

http://www.grosso.pl

Aktualizacja: 30 sierpnia 2007 11:20

Dodaliśmy komentarz Wojciecha Kyciaka, autora bloga e-commerce.blox.pl.