Standard NetWatch
-
- 28.02.2011, godz. 09:00
"The Social Network" rozczarował podczas Oscarów... Chiny blokują dostęp do LinkedIn... Nasza Klasa przykuwa światową uwagę... Groupon w Chinach we współpracy z Tencentem... e-Kiosk na celowniku Empiku... Firmy łożą coraz więcej na reklamę... Google dodaje e-booki do Android Market... Wydawcy prasy stawiają na tablety...
SOCIAL MEDIA
"The Social Network" rozczarował podczas Oscarów
Kontrowersyjny film o początkach Facebooka nie zdobył nagrody dla Najlepszego Filmu, ani tej za Najlepszą Reżyserię. Jury konkursu Oscarów zdecydowało się na bardziej klasyczne obrazy, takie jak zdobywca głównej nagrody film "Jak zostać królem" z Colinem Firthem w roli Króla Jerzego VI.
Chiny blokują dostęp do LinkedIn
Chińscy użytkownicy poinformowali, że dostęp do LinkedIn został ograniczony w tym kraju. Wiele wskazuje na to, że biznesowy serwis społecznościowy dołączył do grona znanych stronach blokowanych w Państwie Środka. Analitycy łączą najnowszą blokadę z trwającymi przewrotami w północnej Afryce.
Nasza Klasa przykuwa światową uwagę
Nasza Klasa wciąż jest jednym z najważniejszych polskich serwisów. Nie tylko powróciła na podium popularnych stron internetowych, wyprzedzając Grupę Wirtualnej Polski (dane za najnowszym badaniem Megapanelu PBI/Gemius), ale także została uznana za jeden z największych podmiotów rynku internetowego w Europie przez comScore.
INTERNET
Groupon w Chinach we współpracy z Tencentem
Do Państwa Środka wkracza Groupon, który zaprasza do skorzystania z pierwszych kuponów na GaoPeng.com. W wejściu na nowy, gigantyczny rynek internetowy firmie pomóc ma szeroko zakrojona współpraca z portalem Tencent.
Czy Empik ma na celowniku e-Kiosk? Jak duży jest apetyt Empiku? To pytanie jest prostą konsekwencja ostatnich wydarzeń i strategii NFI Empik Media & Fashion.
REKLAMA
Firmy łożą coraz więcej na reklamę
Firmy pośrednictwa finansowego wydały w 2010 roku na reklamy o około 10 proc. więcej niż w 2009 r. - wynika z zestawienia przygotowanego dla "Parkietu" przez Kantar Media.
NOWE TECHNOLOGIE
Google dodaje e-booki do Android Market
W mobilnym sklepie Google można pobrać coraz więcej aplikacji. Teraz do Android Market dołączyły e-booki, co daje nadzieje, że już niebawem na Androida pojawi się usługa podobna do iTunes - z muzyką i filmami.
Wydawcy prasy stawiają na tablety
Po Newsweeku na iPadzie Springer szykuje tabletowe wydanie "Forbesa". Agora przygotowuje wersję "Wysokich Obcasów Extra" na tablety działające na Androidzie.