Standard NetWatch
-
- Monika Tomkiewicz,
- 10.12.2010, godz. 08:41
Agito.pl zmienia właściciela... YouTube bez limitów... Największe portale stawiają na e-pocztę... Twitter traci cierpliwość do twitterseach.com... Charytatywne klikanie na Facebooku... Internauci lubią szeptanie, szczególnie na temat artykułów spożywczych...
E-COMMERCE
Internetowy sklep zmienia właściciela
To giełdowy Centrozap, a nie fundusz MCI, będzie inwestorem Agito.pl - internetowego sklepu ze sprzętem RTV i AGD.
INTERNET
Największe portale stawiają na e-pocztę
Wirtualna Poczta, o2, a teraz Onet - portale jeden po drugim inwestują w kampanie reklamowe swoich usług pocztowych. Cel: nie stracić lukratywnego rynku, na którym rozpychają się Facebook i Nasza Klasa. Chodzi o 250 - 400 mln zł rocznie.
Internauci lubią szeptanie, szczególnie na temat artykułów spożywczych
Internauci najbardziej pozytywnie oceniają "szeptanie" dotyczące produktów spożywczych, kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego. Ponad 70 procent informacji na temat produktów ma pozytywny wydźwięk.
YouTube bez limitów
Początkowy, 10 minutowy limit długości filmów zamieszczanych na YouTube został w lipcu powiększony do 15 min. Teraz serwis chce znieść limit całkowicie, choć nie dla wszystkich użytkowników.
SOCIAL MEDIA
Charytatywne klikanie na Facebooku
Konsumenci chętniej zaangażują się w akcję charytatywną, niż w zwykłą kampanię. To pole do popisu dla marketerów, którzy przy okazji budowania zasięgu mogą wspomóc najbardziej potrzebujących.
DOMENY
Twitter traci cierpliwość do twitterseach.com
Serwis Twitter złożył pierwszy w swej historii pozew UDRP. Przekonuje, że ma prawa do domeny twitterseach.com.