Standard NetWatch
-
- Monika Tomkiewicz,
- 04.11.2010, godz. 08:20
W tym roku Rosjanie wydadzą na zakupy w internecie ok. 20 mld dol... Filmy w sieci skuteczne tak jak w telewizji... Electronic Arts razem z Facebookiem… Nadchodzą ciężkie czasy dla Groupona i zakupów grupowych... Ratunek dla Internet Group... W Polsce z Internetu korzystają już dziewięciolatki... Wojna na reklamy w komórkach... Filmy w sieci skuteczne tak jak w telewizji...
SOCIAL MEDIA
Electronic Arts razem z Facebookiem
Electronic Arts zawarł porozumienie z Facebookiem. Jest o co zabiegać, bo każdego miesiąca na Facebooku gra ponad 200 mln użytkowników.
Facebook Deals - nadchodzą ciężkie czasy dla Groupona i zakupów grupowych
Właśnie zakończyła się konferencja Facebooka na temat nowego platformy mobilnej o nazwie Delas. Od tego momentu jest ona dostępna dla mieszkańców US natomiast nie ma jeszcze konkretnych dat kiedy narzędzie to będzie dostępne poza stanami.
INTERNET
Jeden z głównych graczy polskiego outsourcingu przygotowuje debiut na GPW i będzie ratować zadłużoną spółkę.
W Polsce z Internetu korzystają już dziewięciolatki.
E-COMMERCE
W tym roku Rosjanie wydadzą na zakupy w internecie ok. 20 mld dol. Chińczycy tyle wydają w...11 dni.
MOBILE
Wojna na reklamy w komórkach. Panorama Firm atakuje Zumi
ZAOSTRZA SIĘ KONKURENCJA o wart kilkaset milionów złotych rynek internetowych map i lokalizatorów.
Filmy w sieci skuteczne tak jak w telewizji
Pogłoski o śmierci reklamy graficznej w internecie są przesadzone - mówią zgodnie Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet, i Jacek Tryzno, wicedyrektor pionu marketingu i sprzedaży Wirtualnej Polski.