Środowy Przegląd Prasy
-
- Monika Tomkiewicz,
- 12.08.2009, godz. 07:10
Podział TP SA został zawieszony... Udziały spółki-matki firmy Lenovo na sprzedaż... Salony Play bez logo Germanosa... W październiku do sprzedaży trafi Windows 7 Starter... Skarbówka ściga osoby sprzedające w Internecie podróbki...
COMPUTERWORLD
Bez czarnych scenariuszy
Mimo iż wydatki na sprzęt i rozwiązania informatyczne spadają, czołowi polscy dystrybutorzy IT mają optymistyczne nastroje, choć uważnie kontrolują partnerów.
Ballmer: Windows 7 Starter naprawi nasz błąd z XP
Steve Ballmer potwierdził, że w październiku do sprzedaży trafi Windows 7 Starter, ograniczona wersja Windows 7 przeznaczona na netbooki. CEO Microsoftu twierdzi, że OS pomoże firmie naprawić błąd, który ta popełniła obniżając cenę licencji Windows XP Home. Kilkuletni system zaczął bowiem notować niesamowity wzrost sprzedaży wiążący się z dynamicznym rozwojem rynku netbooków.
RZECZPOSPOLITA
Inspektorzy skarbowi na tropie (nie)legalnego biznesu
Skarbówka ściga osoby sprzedające w Internecie podróbki i towary niewiadomego pochodzenia. W pierwszym półroczu tego roku inspektorzy wykryli nieprawidłowości na prawie 11 mln zł.
http://www.rp.pl/artykul/4,347646_Inspektorzy_skarbowi_na_tropie__nie_legalnego_biznesu.html
Podział TP SA został zawieszony
Narodowy operator doszedł do porozumienia z Urzędem Komunikacji Elektronicznej i konkurentami.
http://www.rp.pl/artykul/9211,347766_Podzial_TP_SA_zostal_zawieszony.html
Salony Play bez logo Germanosa
P4, operator sieci Play, będzie bezpośrednim właścicielem sieci sklepów, które do tej pory prowadził Germanos Polska - ustaliła "Rz".
http://www.rp.pl/artykul/9211,347749_Salony_Play__bez_logo_Germanosa.html
GAZETA WYBORCZA
Lenovo: 29 proc. spółki-matki na sprzedaż
Chińska Akademia Nauk szuka kupca na 29 proc. udziałów w Legend Holdings, spółki-matki Lenovo i jednocześnie jej największego udziałowca.
http://wyborcza.pl/biznes/1,82244,6916811,Lenovo__29_proc__spolki_matki_na_sprzedaz.html
MSPStandard
Pomyśl zanim utopisz pieniądze
Kryzys, słowo które wdarło się do codziennego słowniczka przedsiębiorców, powoli traci na sile. Powodów jest wiele, jedną z nich jest wykorzystanie koncepcji marketingu inteligentnego.
http://p1.idg.pl/r/bca48