Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Sprzedawcy na dużych rynkach stawiają na wielokanałowość

PricewaterhouseCoopers zapytało sprzedawców na największych rynkach e-commerce, w jaki sposób planują zyskać większą liczbę klientów w 2016 roku? Wśród odpowiedzi dominowało postawienie na sprzedaż wielokanałową.

Takiej właśnie odpowiedzi udzielali najczęściej sprzedawcy z Chin, Niemiec, Meksyku, USA i Wielkiej Brytanii. Sprzedaż wielokanałowa (omnichannel) postrzegana jest jako najważniejsze pole do zagospodarowania i rozwoju. Zaledwie 2% respondentów mniej chce uprzyjemnić klientom dokonywanie zakupów, a także położyć większy nacisk na aktywność swojej marki w sieciach społecznościowych.

Sprzedawcy na dużych rynkach stawiają na wielokanałowość

Na dalszych pozycjach znalazło się rozwijanie metod lepszej personalizacji ofert, optymalizacja działania sklepów pod kątem m-commerce, a także zwiększenie możliwych opcji składania zamówień przez klientów. Sporo firm chce także rozbudować posiadane witryny oraz otwierać kolejne sklepy online.