Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Sprawdź reklamę przed emisją

Dynamic Logic zaoferowało nową usługę wzorowaną na badaniach focusowych przeprowadzanych przy okazji tradycyjnych kampanii reklamowych. Zbudowało panel, który ocenia budowę i pomysłowość różnych kreacji reklamowych. Ma to pomóc, by pomóc w decyzji, którą z nich wyemitować.

Nowa usługa o nazwie PreTest opiera się na panelu zbudowanym z użytkowników internetu, którym przedstawiane są różne warianty reklamy, zanim jeszcze pojawi się ona na rynku. Skierowana jest głównie do reklamodawców, którzy internet chcą wykorzystać do budowania wizerunku marki, a nie jako kanał dystrybucji produktu.

Paneliści oceniają reklamy - odpowiadając na pytania czy podoba im się dana kreacja, co jest w niej atrakcyjne etc. Jak podkreślają przedstawiciele Dynamic Logic usługa nie pomoże w określeniu skuteczności reklamy, lecz będzie pomocna w ocenie, czy dana kreacja spodoba się klientom.

Badanie trwa od 3 do 5 dni. Zostało już przeprowadzone dla kilku amerykańskich klientów.