Sprawdź reklamę przed emisją
- Magdalena Górak,
- 22.04.2005, godz. 10:12
Dynamic Logic zaoferowało nową usługę wzorowaną na badaniach focusowych przeprowadzanych przy okazji tradycyjnych kampanii reklamowych. Zbudowało panel, który ocenia budowę i pomysłowość różnych kreacji reklamowych. Ma to pomóc, by pomóc w decyzji, którą z nich wyemitować.
Nowa usługa o nazwie PreTest opiera się na panelu zbudowanym z użytkowników internetu, którym przedstawiane są różne warianty reklamy, zanim jeszcze pojawi się ona na rynku. Skierowana jest głównie do reklamodawców, którzy internet chcą wykorzystać do budowania wizerunku marki, a nie jako kanał dystrybucji produktu.
Paneliści oceniają reklamy - odpowiadając na pytania czy podoba im się dana kreacja, co jest w niej atrakcyjne etc. Jak podkreślają przedstawiciele Dynamic Logic usługa nie pomoże w określeniu skuteczności reklamy, lecz będzie pomocna w ocenie, czy dana kreacja spodoba się klientom.
Badanie trwa od 3 do 5 dni. Zostało już przeprowadzone dla kilku amerykańskich klientów.