Sport24.pl wchodzi w marketing mobilny

O marketing mobilny oraz bluetooth marketing rozszerzona została oferta usług świadczonych przez spółkę Sport24.pl należącą do Platformy Mediowej Point Group.

Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl poszerza swoje portfolio usług o działania z zakresu marketingu mobilnego. Pozwalają one na prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych z wykorzystaniem telefonii komórkowej - SMS-owych czy MMS-owych, a także konkursowych. Duże możliwości daje też bluetooth - począwszy od kampanii informacyjnych poprzez profilowanie kampanii marketingowych po wykorzystanie modułu bluetooth w działaniach CRM (zarówno jeśli chodzi o promocję miast jak i wydarzeń sportowych).

Polska stoi w obliczu dużych imprez sportowych, takich jak Eurobasket 2009 czy EURO 2012. Działania związane z technologiami mobilnymi są po prostu wyjściem naprzeciw oczekiwaniom kibiców, ale również okazją dla podmiotów sportowych czy miast, aby skutecznie, tanio i w atrakcyjny sposób się promować - powiedział Jerzy Staruchowicz, PR Manager Projektów Sportowych w Sport24.pl.

Stachurowicz wyliczając zalety tego typu działań wymienia przede wszystkim: profilowanie treści poprzez dowolne konfigurowanie zasięgu kampanii, możliwość zbierania danych o użytkownikach telefonów oraz elastyczność, szybkość dotarcia z komunikatem i bardzo niskie koszty w porównaniu z klasycznymi działaniami marketingowymi.

Źródło:http://esport24.pl

O możliwościach mobilnych działań marketingowych czytaj również w artykule" "Marketing w słuchawce - the next big thing..." Cz.1 i Cz.2 .