Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Spółka WalMart, AOL i ShopSmart

Amerykańska firma WalMart, właściciel największej na świecie sieci handlowej, podpisała z AOL Europe i ShopSmart.com umowę, na mocy której za pośrednictwem Internetu będzie reklamowała swoje towary na europejskim rynku.

WalMart połączy swoją internetową stronę British Valuemad z konkurencyjnym ShopSmart.com, po czym sprzeda AOL-owi 8,5 procent udziałów w nowopowstałej spółce.

Witryna ta jest szalenie popularna wśród osób robiących zakupy w Sieci, ponieważ za jej pośrednictwem można wyszukać najtańsze towary w sklepach on-line.

Natomiast AOL Europe – z imponującą liczbą 3,8 miliona użytkowników – jest drugim co do wielkości dostawcą Internetu w Europie.

Na mocy świeżo podpisanej umowy między spółkami bannery reklamujące tanie towary dostępne w WalMarcie zajmą eksponowane miejsca na stronach internetowych AOL Europe i ShopSmart.com. WalMart obiecał, że w swoich sklepach będzie oferował oprogramowanie AOL. AOL Europe włączy witrynę ShopSmart.com do oferty swojego brytyjskiego i niemieckiego portalu. ShopSmart.com będzie reklamowana w tradycyjnych sklepach WalMartu w Niemczech i w Wielkiej Brytanii.