Społeczność kierowców w AutoWcentrum.pl

Dzielenie się praktycznymi informacjami oraz dobra zabawa - to podstawy, na których budowany ma być serwis społecznościowy skupiający miłośników motoryzacji i samochodów różnych marek.

Pod adresemhttp://AutoWcentrum.pl dostępny jest społecznościowy projekt tworzony przez wydawcę serwisu motoryzacyjnego Autocentrum.pl (blisko 840 tys. użytkowników wg sierpniowego badania Megapanel PBI/Gemius), stanowiący uzupełnienie innych serwisów z portfela Spółki.

Zarejestrowany użytkownik tj. taki, który doda do serwisu zdjęcie i opis swego auta ma do dyspozycji kilka tematycznych działów. "Dziennik kosztów" umożliwia zarządzanie kosztami utrzymania samochodu, kontroluje spalanie i koszty utrzymania oraz oferuje opcję przypomnienia o ubezpieczeniu i przeglądzie. "Dziennik pokładowy", będący swoistym blogiem samochodu, pozwala właścicielowi na dokumentowanie ważnych wydarzeń i obserwacji swojego auta. Całość wzbogaca "Galeria" zdjęć auta oraz opcja komentarzy, dzięki którym użytkownicy zadawać mogą pytania na temat auta oraz komentować zdjęcia i wpisy właściciela w "Dzienniku pokładowym".

W serwisie AutoWcentrum.pl ocenie podlegać mogą zarówno samochody jak i właściciele aut. Wszystkie noty wystawiane są za pomocą "oktanów" (dotyczą czterech kółek) oraz "respektów" (przyznawanych za aktywność użytkowników w społeczności).

Społeczność kierowców w AutoWcentrum.pl

AutoWcentrum.pl

Pomysł na serwis pojawił się ponad rok temu. Dużo czasu zajęło jego zaprojektowanie i integracja z istniejącymi w Portalu narzędziami. Testy trwały ponad 3 miesiące. Dziś oddajemy w Państwa ręce serwis, który miejmy nadzieję wypełni widoczną lukę na rynku społeczności motoryzacyjnej. Bardzo liczymy na to, że praktyczny wymiar pomoże przekonać do systemu również takich kierowców, którym klasyczna, wyłącznie rozrywkowa, społeczność nie wystarczała - powiedział Zachar Zawadzki, prezes AutoCentrum.pl S.A.