Skąpiec przed świętami walczy o użytkowników

"Epidemia skąpstwa" - konkurs organizowany przez porównywarkę cenową Skapiec.pl polega na zarekomendowaniu serwisu jak największej liczbie znajomych i zachęceniu ich do aktywacji konta.

Z porównywarki cenowej Skapiec.pl we wrześniu 2008 r. korzystało ponad 787 tys. użytkowników (Megapanel PBI/Gemius). Mimo, iż liczba jest imponująca to jest ona trzykrotnie niższa od ilości użytkowników lidera rynku Ceneo.pl, który w tym samym okresie przyciągnął ponad 3 mln 100 tys. real users.

Ogłoszony 24 listopada 2008 r. konkurs pt. "Epidemia skąpstwa" ma na celu powiększenie liczby aktywnych użytkowników serwisu. Każda osoba posiadająca konto w serwisie i która zaprosi do Skąpca jak największą liczbę nowych użytkowników (tj. "zarazi skąpstem"), którzy aktywują konto może wygrać notebook, gry komputerowe, programy antywirusowe oraz firmowe gadżety.

Aktualny stan rywalizacji śledzić można w specjalnym Rankingu na stronie konkursu. Dodatkowo, wszystkie nowe osoby, które założą konto na Skapiec.pl wezmą udział w losowaniu nagród.

Wg październikowych statystyk Skąpca - ilość sklepów współpracujących z serwisem wynosi ok. 1100, liczba porównywanych ofert to 2,5 mln i porównanych towarów - ok. 800 tys.

Źródło: http://www.skapiec.pl/konkurs