Site Search - nowa usługa w sieci Adkontekst

Właściciele serwisów internetowych korzystający z nowego produktu sieci reklamy kontekstowej Adkontekst mogą emitować linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania swojej wyszukiwarki na swoich stronach internetowych.

Adkontekst Site Search adresowany jest do właścicieli serwisów internetowych, którzy aktywnie wykorzystują wyszukiwarkę swoich własnych zasobów, a więc m. in.: do portali, sklepów internetowych, serwisów aukcyjnych, ogłoszeniowych oraz porównywarek cen.

Site Search pozwala wykorzystać i połączyć możliwości wyszukiwarki na portalu partnera oraz zasobów bazy reklam z sieci Adkontekst.

Nowy produkt pozwala emitować reklamy tekstowe - linki sponsorowane - w wynikach wyszukiwania na serwisie partnerskim, powiązane kontekstowo z wpisanymi do wyszukiwarki słowami kluczowymi.

Do decyzji partnera Adkontekst należy wybór czy reklamy wyświetlane mają być powyżej naturalnych wyników wyszukiwania w danym serwisie, obok nich, lub poniżej. Wybrać można również liczbę emitowanych reklam (od 1 do 5) oraz wygląd linków sponsorowanych. Reklamy otwierają się w nowym oknie, co sprawia, że użytkownicy nie opuszczają serwisu partnerskiego.

Twórcy nowej usługi zapewniają o licznych korzyściach uzyskanych z nowego produktu. To m. in. możliwość zarabiania dodatkowych pieniędzy bez konieczności wyznaczania powierzchni reklamowej na serwisie zarezerwowanej dla reklam tekstowych i graficznych, dopasowanie wyników do treści zapytania oraz wysoki CTR (średni stosunek kliknięć do odsłon reklam w kampanii prowadzonej w wyszukiwarce wynosi ponad 7%).

Źródło: http://www.adkontekst.pl