Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Sierpniowy ranking wyszukiwarek

Od poprzedniego zestawienia amerykańskiego rankingu wyszukiwarek nie zmieniła się kolejność najpopularniejszych narzędzi. Między liderem, czyli Google a zajmującą drugie miejsce wyszukiwarką Yahoo pogłębia się różnica, choć wciąż nie jest to przepaść, jak w przypadku rynku polskiego. Obecnie najpopularniejsze wyszukiwarki dzieli pod wzgledem zasięgu ponad 7 punktów procentowych.

Udział Google na rynku amerykańskim wyniósł w sierpniu 37,3%, w ciągu miesiąca serwis ten zyskał więc 0,8% od lipca. Główny rywal, czyli wyszukiwarka Yahoo straciła w ciągu miesiąca niecały 1% na udziale, który obecnie wynosi 29,7%. Od sierpnia ubiegłego roku najwięcej, bo 1,4% zyskała wyszukiwarka Microsoftu - MSN Search, której udział ustępuje jednak znacznie Google i Yahoo! Search i obecnie wynosi 15,8%. Wyszukiwarka koncernu Time Warner Network ma zasięg rzędu 10,6%, Ask Jeeves prawie 6%.

W stosunku do lica br.a Amerykańscy internauci przeprowadzili w sierpniu o 4,8% więcej wyszukiwań, których łączna liczba wyniosła 4,8 mld. O ponad dwa miliony wzrosła liczba internautów, którzy używali w sierpniu wyszukiwarek. W lipcu skorzystało z tego narzędzia 131 mln, w sierpniu już 132,4 mln.

ComScore przygotowuje comiesięczne zestawienia najpopularniejszych wyszukiwarek w Stanach Zjednoczonych, które uznane zostały za standard badań przez przedstawicieli sześciu najbardziej się liczących wyszukiwarek.

Lipcowy ranking wyszukiwarek