Sieć reklamowa gigantów

Kilku największych graczy internetowych na rynku europejskim utworzyło wspólną sieć reklamową. Połączenie sił gigantów oznaczać będzie przygotowanie wspólnej oferty reklamowej, która swoim zasięgiem dotrze do dziesiątków milionów użytkowników - podały Yahoo! News.

Przymierze zawarło kilka europejskich potentatów. W jego skład weszli m.in. francuski ISP –Wanadoo, niemiecki Web.de, włoski portal kierowany przez firmę Enel's Wind. Celem jest maksymalne wykorzystanie potencjału e-reklamy w obliczu odczuwalnego na tym rynku polepszenia.

Nowopowstała sieć reklamowa będzie jedną z najpotężniejszych na rynku. Dzięki niej reklamodawcy będą mieli dostęp do masowej widowni, obejmującej ok. 30 mln użytkowników. Giganci liczą na spore zainteresowanie przygotowaną przez nich ofertą.

Z ostatniego raportu Forrester Research wynika, że do 2008 roku rynek e-reklamy ma osiągnąć wartość 1,4 mld euro.