Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Sieć behavia z oddziałem w Rumunii

Sieć reklamy behawioralnej behavia z portfela ARBOinteractive uruchomiła w Rumunii trzecie, po polskim i czeskim biuro w Europie.

Behavia współpracuje w Rumunii ze 150 witrynami o łącznym zasięgu 8,1 mln internautów miesięcznie. W ofercie rumuńskiej sieci znalazły się m.in. strony HotNews.ro, Eva.ro, Cinemagia.ro, Autovit.ro, Softpedia.ro, czy działającą także w polskiej wersji językowej Hi5.ro. Osobą kierującą rumuńskim oddziałem sieci w Bukareszcie został Marius Sutu, pracujący dotychczas w agencji reklamowej Adshop.ro.

Polski oddział sieci behavia rozpoczął działalność w grudniu 2008 roku. Obecnie, jak zapewnia Grzegorz Sławatyński kierujący behavią w Polsce, sieć realizuje kilkaset akcji m.in. dla takich marek, jak PZU, Motorola, Renault, Volvo, Tchibo, Ikea, HP, Hochland, czy Spomlek. Czeskie biuro otworzono cztery miesiące temu. W Rumunii behavia jest jedynym podmiotem oferującym reklamę behawioralną. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego firmy nugg.ad, który umożliwia prognozowanie danych demograficznych i profili zainteresowań poszczególnych użytkowników. Kampania emitowana jest wyłącznie użytkownikom spełniającym określone kryteria.

Bardzo nas cieszy, że kilkuletnia już współpraca naszej firmy z siecią behavia przekłada się na wymierne korzyści zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców i ten model współpracy jest z sukcesem powielany w kolejnych krajach. Obecnie można śmiało powiedzieć, że behavia jest największą siecią reklamy internetowej typu Audience Network w całej Europie. Jesteśmy pewni, że nie pozostawi to obojętnym dużych pan-europejskich reklamodawców - powiedział Tomasz Teodorczyk, nugg.ad Sales Director CEE.

Reklama behawioralna emitowana jest wyłącznie internautom o wskazanym profilu behawioralnym, niezależnie od witryny, na której aktualnie przebywają. W ofercie sieci behavia znajduje się 17 profili, na które można targetować przekaz - m.in. Domowi styliści, Podróżnicy, Gadżeciarze czy Business woman.

Źródło: ARBOinteractive