Serwisy AWR Wprost w portfelu Ad.Netu
- Bożena Jaskowska,
- 10.02.2009, godz. 12:02
Wprost24.pl i inne serwisy AWR Wprost - to witryny, których powierzchnię reklamową od 1 lutego 2009 r. sprzedaje Ad.Net.
Od 1 lutego do największej sieci reklamowej w Polsce (wg październikowego Megapanelu PBI/Gemius witryny z jej portfela docierają do ponad 12 mln real users) dołączyły serwisy wydawane przez AWR Wprost.
Najpopularniejszym serwisem Wydawnictwa jest działający od 1995 r. wprost.24.pl. Wg listopadowego badania Megapanel PBI/Gemius odwiedziło go ponad 368 tys. real users generujących 2 mln odsłon.
Do grupy AWR należą jeszcze takie serwisy jak: koty.pl i psy.pl dla miłośników domowych czworonogów, blogbox.com.pl będący agregatorem oraz biblioteką blogów. To także infotuba.pl - serwis dziennikarstwa obywatelskiego, pitbul.pl witryna poświęcona plotkom z życia polityki oraz Wik.com.pl (czyli Wprost i Kultura) poświęcony aktualnym wydarzeniom kulturalnym. AWR wydaje również serwis gover.pl prezentujący obiektywnie z założenia treści o politykach.
Łączny zasięg witryn AWR Wprost, które dołączyły do sieci Ad.Net wynosi ponad 450 tys. real users generujących blisko 3 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008).
Źródło: http://adnet.pl