Serwis o modzie od WP
- Artur Małek,
- 14.04.2009, godz. 11:41
Serwis Wirtualnej Polski streetmoda.pl powstał z myślą o wszystkich internautach zainteresowanych modą użytkową. Chodzi zarówno o biernych obserwatorów zmian w światowych trendach, jak i tych, którzy na swój sposób próbują przełożyć nowinki z ekskluzywnych pokazów na własny, niepowtarzalny styl.
Zadaniem twórców witryny jest skupienie wokół serwisu społeczności - wielbicieli mody. Internauci zamieszczają w serwisie zdjęcia własnych, ich zdaniem wyjątkowych, niepowtarzalnych kreacji oraz komentują styl innych użytkowników.
"Ambicją serwisu jest trzymanie ręki na pulsie najnowszych trendów. Chodzi nam
o śledzenie zmian zachodzących na ulicach większych miast, pod kątem przeobrażeń
w światowej modzie. Co się przyjmuje, a co polska ulica odrzuca? Chcemy popularyzować różne style, pokazując jak w sposób lekki, zabawny, pomysłowy czy oryginalny moda przez duże M zostaje zaanektowana przez przeciętnego odbiorcę" - mówi Karol Grabowicz, kierownik projektu.
Najważniejsze podstrony serwisu to: Mój styl, Ludzie, Miasta, Forum, Rankingi. Na Stronie Głównej streetmoda.pl znaleźć można zakładki: Dodatki i gadżety, Chcę to mieć, Tak się noszę, Torebki, Paparazzi, Buty i Biżuteria. W każdej z witryn internauci mogą zamieszczać swoje zdjęcia, jednocześnie odnosząc się do propozycji innych użytkowników.
Dodatkową funkcją serwisu jest w pewnym sensie jego charakter edukacyjny. Dzięki niemu bowiem sporo można dowiedzieć się o stylach w modzie, o największych markach i kreatorach, dyktujących światowe trendy.
WP zleciła kompleksowe wykonanie projektu agencji Veneo.