Serwis Wired News powraca do papierowego matecznika

Po ośmiu latach formalnej rozłąki serwis internetowy Wired News ponownie zarządzany będzie bezpośrednio przez pismo Wired Magazine wydawane przez Condé Nast. Lycos, który dotyczas prowadził Wired News, odsprzedał witrynę wcześniejszemu właścicielowi za 25 mln USD.

Formalny powrót Wired News na łono Wired Magazine związany jest ze wzmocnieniem polityki internetowej w Condé Nast. Wydawnictwo zamierza wyraźnie wyeksponować swoje działania online, włączając papierowe wersje pism w internetowy trend.

Condé Nast pokazuje, jak bardzo zależy wydawnictwu na zespojeniu tradycyjnych mediów z internetem i dzięki temu stworzeniu jednolitej startegii rozwoju dla magazynów, przede wszystkim w oparciu o online.

Wydawnictwo dało zresztą już w tym roku wyraźny sygnał, że coraz silniej stara się zaistnieć w sieci. W kwietniu br. otwarty został serwis Brides.com, w którym pojawiają się zarówno treści z trzech papierowych wydań jak i teksty specjalnie dedykowane dla portalu. Condé Nast prowadzi również serwis o żywieniu Epicurious.com, podróżach Concierge.com oraz modzie Style.com.

Serwis Wired News stał się własnością Lycosa w 1999 roku. Po przeprowadzeniu transakcji odkupu zarządzany będzie przez internetowy oddział wydawnictwa CondéNet.

Sam Lycos zaczyna profilować się raczej jako portal z treściami o charakterze rozrywkowym dla użytkowników posiadających stałe łącze.

Informację podajemy za serwisem Clickz.com