Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Sempathy: agencja SEM od Interii

Wykorzystując kilkuletnie doświadczenie z obszaru SEM Interia.pl rusza z własną agencją "Sempathy" specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie i optymalizacja witryn (SEO), kampanie PPC, konsultacje z szerokopojętej tematyki SEM oraz różne oferty specjalne łączące tradycyjne formy reklamy internetowej z marketingiem w wyszukiwarkach - to wachlarz usług nowej agencji Sempathy.pl stworzonej pod skrzydłami Interii (Bauer Media Group).

Nazwa Sempathy nawiązuje do empatii, będącej głównym wyznacznikiem pracy agencji w obszarze kontaktów z Klientem. W myśl tego, zespół stawia przede wszystkim na zrozumienie indywidualnych potrzeb Klienta i wspólne określenie celów, na podstawie których tworzy dedykowane i unikalne propozycje rozwiązań. Agencja oferuje przy tym przejrzyste i motywacyjne modele rozliczeń, oparte o mierzalne efekty - brzmią zapewnienia Spółki.

Na bazie kilkuletniego doświadczenia stworzono kilkuetapowy proces prowadzenia kampanii marketingu w wyszukiwarkach. Analiza otoczenia, dobór celu i modelu rozliczeń, wybór strategii, projektowanie kampanii, mierzenie efektów i optymalizacja oraz raportowanie to podstawowe działania składające się na usługi Sempathy.pl.

WIęcej o agencji na stroniehttp://Sempathy.pl .

Trwa konferencja SEM Standard 2010 podczas której eksperci z kraju i zza granicy opisują najnowsze trendy marketingu w wyszukiwarkach oraz przedstawiają case studies.