Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

SearchLab - agencja SEM od Agory

Agora uruchomiła agencję marketingu w wyszukiwarkach SearchLab. Wyróżnikiem jej oferty ma być oferowanie klientom modelu współpracy opartego na płatności za określone efekty kampanii.

Agencja SearchLab oferuje zarówno standardową ofertę marketingu w wyszukiwarkach (kampanie typu Pay Per Click w ramach Google AdWords, optymalizacja i pozycjonowanie serwisów internetowych), jak i kompleksowe szkolenia z zakresu SEM. Wyróżnikiem oferty SearchLab na rynku ma być ponadto oferowanie klientom współpracy, w której płaci się za ustalone efekty kampanii tzw. Pay Per Performance (np. za przejście na stronę klienta, utworzenie nowego konta użytkownika, wypełnienie formularza kontaktowego lub transakcje e-commerce).

Na stronie głównej SearchLab przeczytać można, że atutem agencji jest ogromne doświadczenie zdobyte w czasie prowadzenia działań marketingu w wyszukiwarkach dla portalu Gazeta.pl oraz kilkudziesięciu marek z internetowego portfolio Agory.

Uruchomiona przez Agorę na początku marca 2009 r. agencja SearchLab legitymuje się certyfikatem Google Qualified Company (status certyfikowanego partnera Google).