SARE zmierza na NewConnect
-
- Artur Małek,
- 17.11.2010, godz. 13:53
Zajmująca się email marketingiem SARE zamierza na początku przyszłego roku zadebiutować na małym parkiecie. Wcześniej jednak spółka przeprowadzi prywatną ofertę akcji o wartości ok. 1 mln zł.

W 2010 roku spółka prognozuje osiągnięcie 500 tys. zł. zysku netto przy 4,3 miliona zł. obrotu, a w 2011 roku 1,1 mln. zł. zysku netto przy 6 milionach zł. obrotu.
W październiku br. firma znalazła się na 15. miejscu rankingu Deloitte Fast50, wyróżniającego najszybciej rozwijające się firmy z branży technologicznej w Europie Środkowej.
9. listopada br. zakończyła się procedura przekształcenia SARE ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną, co było kolejnym etapem przygotowań do debiutu.
Celem emisyjnym firmy jest stworzenie silnej grupy kapitałowej oferującej komplementarne usługi w obszarze e-mail marketingu. Pozyskane z emisji środki przeznaczone zostaną na rozwój spółek zależnych tworzonych w ramach Grupy SARE.
Doradcą transakcyjnym SARE S.A. jest Certus Capital.
W kolejnych latach SARE planuje rozwijać oferowane usługi ze wszystkich trzech obszarów e-mail marketingu:
- Poprzez SARE S.A. - narzędzie wspomagające wysyłki newsletterów, mailingów oraz wiadomości SMS, a także zarządza bazami adresowymi. Wśród klientów spółki znajdują się m.in. IKEA, Oriflame, Leroy Merlin, Grupa Hotelowa Orbis.
- Poprzez utworzoną w maju br. spółkę zależną Inis Sp. z o.o. - darmowy system do e-mail marketingu Inis.
- Poprzez dział MailMedia kampanie mailingowe przy wykorzystaniu zewnętrznych baz adresowych.
Spółka planuje w przyszłym roku wydzielenie kompetencji z działu MailMedia do osobnej firmy o charakterze mailingowego domu mediowego. Firma nie wyklucza także wyjścia ze swoją ofertą za granicę oraz przejęć i akwizycji.
"Inwestycje w spółkę zależną Inis i dział MailMedia mają sprawić, że utrzymamy dotychczasowe - ponad pięćdziesięcioprocentowe - tempo wzrostu." - mówi Krzysztof Dębowski, Członek Zarządu SARE S.A.