Rusza dziewiąte badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce
-
- Krzysztof Piątek,
- 10.09.2012, godz. 15:22
Ruszyła dziewiąta edycja jedynego w Polsce badania wykorzystania poczty elektronicznej. Ankieta opracowana jest przez specjalistów SARE, firmy działającej na rynku e-mail marketingu.
Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz przy pracy zawodowej. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.
"Ósme badanie pokazało, że ponad połowa korzystających z tego kanału dotarcia do klientów, będzie korzystać z takiego narzędzia częściej, niż dotychczas. Wyniki i perspektywy dziewiątej edycja badania już za kilka tygodni"- mówi Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu SARE.
Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety będzie mógł zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie przesłany na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE, natomiast później uczestnikom badania i pozostałym zainteresowanym.
Internet Standard jest jednym z patronów medialnych badania.