Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Rośnie wartość płatnych linków

W styczniu marketerzy w USA wydali 11 proc. więcej na płatne linki w wyszukiwarkach w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Jak wynika z raportu SearchIgnite, pierwszy kwartał 2010 r. był jak dotychczas najlepszym pod względem wydatków na płatne linki w USA.

Wzrost w pierwszym kwartale jest istotny również dlatego, że zazwyczaj po okresie świątecznym marketerzy zmniejszają wydatki na reklamę w wyszukiwarce.

Największymi reklamodawcami w tym segmencie reklamy internetowej była branża sprzedawców detalicznych oraz turystyczna. Wydatki we wspomnianych sektorach wzrosły odpowiednio o 26 proc. i 9 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jest to już piąty kwartał z rzędu, gdy sektor sprzedawców detalicznych zwiększył wydatki na linki w wyszukiwarce.

To zrozumiałe, że wzrost w branży handlu detalicznego jest większy, niż w przypadku turystyki. Wynika to z większych m.in. z sezonowości występującej w branży turystycznej.