Reklamy w komunikatorze Skype
-
- 11.03.2011, godz. 12:20
W tym tygodniu firma Skype postanowiła wprowadzić reklamy do swojego komunikatora. Na razie będą pojawiać się tylko w trzech krajach. Priorytetem Skype jest zadowolenie użytkowników i dlatego banery mają być odpowiednio sformatowane i nie przeszkadzać.
Już obecnie Skype pracuje z takimi reklamodawcami jak Groupon, Universal Picture i Visa. Każdego dnia prezentowana będzie reklama tylko jednej firmy. Nie mają pojawiać się żadne wyskakujące okienka ani krzykliwe banery.
Skype podaje, że może korzystać z danych dotyczących lokalizacji, płci i wieku, by prezentować odpowiednio dobrane reklamy. Ma to zapobiegać sytuacjom, w których np. Niemcom będą prezentowane produkty niedostępne w ich kraju. Udzielanie danych demograficznych można jednak zablokować.
Producent komunikatora szuka nowego sposobu uzyskiwania przychodów i zdobywania środków na dalszy rozwój. Zapewnia jednak, że najważniejsze jest dla niego zadowolenie użytkowników. Uważamy, że reklamy, prezentowane we właściwy sposób, pomogą nam w dalszym ciągu inwestować w rozwój świetnych produktów - czytamy na blogu Skype'a.