Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Reklamowe gry internautów

Tylko 1% internautów zwraca uwagę na banery oraz okienka pop-up. Reklamodawcy znaleźli więc nowy sposób promowania swoich produktów w sieci – gry reklamowe.

Z raportów dotyczących rynku reklam internetowych wynika, że jedynie niecały 1% internautów zwraca uwagę na banery oraz okienka pop-up. Reklamodawcy szukają więc nowych sposobów promowania swoich produktów w sieci – jednym z ciekawszych są gry reklamowe (po angielsku zwane advergames). Są to z reguły proste gry zręcznościowe, nie wymagające ani szybkiego łącza, ani „mocnego” komputera – muszą jednak być na tyle interesujące, by zaciekawić internautę.

Zdaniem przedstawicieli branży reklamowej, „advergames” są bardzo efektywne – bawiąc się nimi, gracze dokładnie zapamiętują zarówno sam produkt, jak i jego markę. To odróżnia je od zwykłych reklam, które użytkownicy Internetu z reguły ignorują. Firmy, które już korzystały z gier reklamowych do promowania swoich produktów (m.in. Ford, General Motors, Sony, Procter & Gamble czy Toyota), chwalą sobie nowe medium reklamowe oraz jego skuteczność. Jest i druga strona medalu – wiele organizacji krytykuje „advergames” za to, że bardzo silnie oddziałują one na, nieświadomych ich promocyjnej roli, młodych internautów.