Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Reklama na wielu witrynach zwiększa współczynnik konwersji

Kreacja pokazywana na wielu witrynach ma znaczący wpływ na współczynnik konwersji, wynika z najnowszego raportu Atlas Institute. To wnioski niezgodne z obiegową opinią, że 100% konwersji pochodzi z ostatniej ekspozycji reklamy, czy też ostatniego kliknięcia w reklamę. Reklama w wyszukiwarkach jest przeceniana, uważają specjaliści z Atlas Instittute.

Konsumenci, którzy mieli kontakt z reklamą u kilku wydawców, dwa razy częściej dokonywali konwersji niż ci, którzy zetknęli się z reklamą na jednej witrynie. 2/3 osób które wykonało określoną akcję, miało styczność z kreacją reklamową na wielu witrynach. Branie pod uwagę tylko ostatniego kliknięcia, jak to się dzieje w przypadku reklamy w wyszukiwarkach takich jak Google, może spowodować, że reklamodawcy nie zauważą tego co skłoniło konsumenta do wykonania akcji, podkreślają autorzy raportu.

-Wyszukiwarki są obdarzane [przez reklamodawców] większym zaufaniem niż na to zasługują - komentuje dla Adweek wyniki badań analityk Young Bean-Song z Atlas Institute.

Badanie zostało przeprowadzone w I kwartale br., brano pod uwagę kampanie 16 dużych reklamodawców. Łącznie przeanalizowano 5 mld impresji i zachowania 300 mln użytkowników.

Reklama w wyszukiwarkach stanowi 40% amerykańskiego rynku reklamy online.

Atlas jest częścią Aquantive, firmy którą ostatnio kupił Microsoft za 6 mld USD.

Więcej: Atlas Institute

Patrz także:

Reklama graficzna pomaga tekstowej