Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Rejestrem w spamerów?

Koalicja firm zajmujących się m.in. dostarczaniem usług pocztowych oraz reklamą internetową przedstawiło projekt rozwiązania, które ma szansę stać się skutecznym narzędziem w walce ze spamem.

Pomysł ten to utworzenie czegoś w rodzaju rejestru firm, które miałyby prawo wysyłać masowo korepondencję pocztową (dotyczy to np. firm zajmujących się reklamą) - aby zostać do niego wpisanym, firma musiałaby uzyskać odpowiedni certyfikat. Do jego otrzymania niezbędne będzie wykazanie, że firma wypełnia określone przez ESPC (Email Service Provider Coalition) zobowiązania - czyli m.in. umożliwia klientom natychmiastowe zrezygnowania z otrzymywania korespondencji.

Przedstawiciele ESPC (do koalicji należą m.in. DoubleClick oraz Advertising.com) zapowiadają, że dokładne założenia owego rejestru oraz procesu certyfikacji mają zostać przedstawione w ciągu 6-9 miesięcy.