Redlink i Ecoosystem docenione na Democamp

Redlink: działające i gotowe do zaoferowania klientom rozwiązanie z zakresu komunikacji b2b

Projekt doceniony przez większość ekspertów już wcześeniej wymieniany był w gronie potencjalnych zwycięzców rywalizacji. Argumenty w postaci ustabilizowanej pozycji na atrakcyjnym rynku wielokanałowego marketingu b2b oraz kilku pozyskanych klientów sprawiły, że z jednej strony Redlink był "pewniakiem", z drugiej komentatorzy oceniali ów pomysł z nieco innej (często bardziej wymagającej) perspektywy.

Sądzimy, że na nasz sukces na Democamp miał wpływ przede wszystkim fakt przedstawienia w pełni działającego i gotowego do zaoferowania klientom rozwiązania - mówi Tomasz Pakulski, product manager w spółce Vercom, która przygotowała nagrodzony projekt.

Idea wyróżnionego przez ekspertów pierwszym miejscem start-upu polega na zebraniu w jednym miejscu najbardziej popularnych kanałów komunikacyjnych: e-mail, fax, wiadomości głosowych oraz sms.

Taka integracja jest niespotykana na polskim, a nawet europejskim rynku dostawców usług z zakresu marketingu bezpośredniego - podkreśla Tomasz Pakulski.

Projekt Redlink został w całości przygotowany przez pracowników firmy Vercom, a jego głównym pomysłodawcą i autorem jest Adam Lewkowicz. Redlink powstał jako rezultat doświadczeń zebranych przez Vercom, w trakcie realizacji i tworzenia oprogramowania dla firm z branży telekomunikacyjnej i internetowej. Intensywne prace nad platformą rozpoczęły się na początku 2008 r. i ostatecznie zostały zakończone w lipcu br.

Nasza usługa jest w pełni elastyczna i może zostać zaimplementowana w dowolnym systemie informatycznym naszych klientów, niezależnie, czy jest to system wspierania kontaktów z klientami (CRM lub Call Center), czy też oprogramowanie wspomagające funkcjonowanie firmy (ERP). - o zaletach Redlink mówi Tomasz Pakulski.

Preferencje obserwatorów oraz eksertów różniły się jeśli chodzi o wytypowanie zwycięzcy. Laureat drugiego miejsca - serwis http://Jakdojade.pl doceniony został jednak przez wszystkich.

Ten start-up jest zaawansowaną pod wględem technologicznym wyszukiwarką połączeń komunikacji miejskiej. Pozwala na zaplanowanie podroży, sprawdzenie trasy konkretnego środka transportu publicznego oraz zapoznanie się z rozkładem jazdy. Twórcy zapowiadają rozwijanie projektu m. in. wdrożenie wersji mobilnej oraz rozszerzenie funkcjonalności na inne miasta (obecnie działa tylko Poznań).

Pierwsze Ogólnopolskie Targi Start-Upów, Funduszy Inwestycyjnych, Inkubatorów Democamp zorganizowały firmy Netguru i UBIK Business Consulting. Planowane są kolejne edycje.