Ranking biur reklamy: Adnet na prowadzeniu
- Anna Meller,
- 20.07.2005, godz. 00:51
Spółka Ad.net przedstawiła ranking zasięgów biur reklamy na bazie kwietniowych wyników badania Megapanel/PBI. Z drzewka wynika, że sieć ma niemalże 90% zasięg.
Ranking opracowany został na bazie drzewka mediów kwietniowego megapanelu. Porównuje zarówno zasięgi sieci reklamowych jak i portali. Poniżej tabela z 10 największymi graczami.
Na pierwszym miejscu uplasował się Ad.net, w którego portfolio znajduje się teraz 146 witryn (łączny zasięg to 8,6 mln internautów). Drugie miejsce zajęła Wirtualna Polska (7,587 mln użytkowników), wyprzedając Onet (7,586 mln).
Drugą siecią w kolejności została ARBOmedia (czwarte miejsce w rankingu), następną IDMnet (pozycja piąta).
Ranking zamyka witryna IDG.pl z zasięgiem powyżej 20%.
Drzewko mediów do kwietniowego badania można pobrać tutaj
Analizę opracowała spółka CRMedia Consulting SA.