Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Radio internetowe badane jak zwykłe

Arbitro oraz comScore przebadały słuchalność internetowych radiostacji. Wyniki pozwalają na porównywanie tych wyników do danych o tradycyjnych stacjach radiowych.

Arbitron oraz comScore Media Metrix po raz pierwszy przeprowadziły badania nad słuchalnością internetowych stacji radiowych. Badania - Online Radio Ratings - przeprowadzona na zlecenie trzech największych internetowych nadawców radiowych - AOL Radio Network, Launchcast oferowanego przez Yahoo!, MSN Radio. W Ameryce słucha ich tygodniowo 4,1 mln osób powyżej 12 roku życia.

Badanie ma być z założenia podobne do tradycyjnych badań słuchalności stacji radiowych. Bada więc "Cume" - czyli liczbę odbiorców, którzy słuchają daną stację przez co najmniej 5 minut, oraz "AQH" - czyli średnią liczbę osób, które słuchają danej stacji przez co najmniej 5 minut w czasie jednego kwadransa.

Badania mają umożliwić przedstawicielom agencji reklamowych, którzy chcieliby włączyć to nowe medium do swoich media planów, porównanie słuchalności internetowego radia do tradycyjnego.